لبو
به نام خالق هستی

همانطور که می‌دانید در گوشی‌های تلفن همراه قابلیتی به نام Divert یا انتقال مکالمه وجود دارد. بدین صورت که هنگامی که خط خود را بر روی شماره‌ای دایورت می‌کنید، از این پس هر تماسی با شما گرفته شود به طور اتوماتیک به شماره مورد نظر تعیین شده منتقل می‌گردد. در نتیجه هیچ کس نمیتواند به طور مستقیم با خط شما تماس بگیرد و گوشی شما هیچ‌گاه زنگ نخواهد خورد. بسیاری افراد از این کار جهت این‌که به هیچ تلفنی پاسخ ندهند و به اصطلاح اطرافیان را بپیچانند استفاده می‌کنند. اما از آنجا که دست بالای دست بسیار است قصد داریم ترفندی جالب را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن می‌توانید به طور مستقیم با خطی که دایورت شده است تماس بگیرید! قطعاً فردی که خط خود را دایورت کرده است شگفت‌زده می‌شود که چطور شما توانسته‌اید با او تماس بگیرید، بدون اینکه تماس‌تان دایورت شود! این ترفند بر روی کلیه گوشی‌هایی که قابلیت دایورت را دارا هستند قابل انجام است.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

فرض کنید شماره تلفن یک فرد را در اختیار دارید و دوست دارید بدانید گوشی وی ساخت کدام کارخانه است و مدل دقیق گوشی او چیست. شاید در نگاه اول چنین چیزی ممکن نباشد، اما در صورتی که شماره مورد نظر شما «همراه اول» باشد به سادگی چنین کاری امکان پذیر است. تنها لازمه این کار نیز دسترسی به اینترنت است. در این ترفند قصد داریم به معرفی پیدا کردن نوع گوشی افراد مختلف از روی شماره تلفن همراه آنها بپردازیم.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

ترفند جدید برای کم کردن هزینه اس ام اس های انگلیسی در موبایل که هم اکنون با رفتن به ادامه مطلب می توانید این ترفند کاربدی و جالب را یاد بگیرید و استفاده کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 1 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

سرویس های رایگان همراه اول ویژه نوروز

به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 1 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

معمولا وقتی اگر شما 3 بار pin code گوشی رو اشتباه بزنید گوشی به روی قفل PUK code میره .البته این کد به صورت پیش فرض در اکثر گوشی ها 12345 می باشد.
 

 

برای شکستن PIN code کد زیر را وارد کرده سپس شماره تماس (معمولا کلید سبز رنگ) رو بزنید:

برای خواندن ترفند روی ادامه مطلب کلیک کنید



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 27 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 41
بازدید کل : 34158
تعداد مطالب : 364
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1