لبو
به نام خالق هستی

روش فرمت کردن صحیح گوشی های موبایل سیمبیان که شامل کلیه گوشی های موبایل نوکیا میشود اگر نوکیا دارید حتما این اموزش رو در کامپیوتر خود ذخیره کنید تا در وقت نیاز به راحتی خودتون تعمیر گر موبایل خودتون باشید روش بسیار اسانی هستش

1. باطرى گوشى باید حداقل 5 خط پر داشته باشد.
2. بهتر است سیم كارت و ممورى كارت را براى فرمت كردن در بیاورید.
3. بعد از فرمت ممورى ٬ برنامه ها و اطلاعات نصب شده در آن پاك می شوند.
4. هنگام فرمت بوسیله 3 كلید ٬ از شما تأئیدیه درخواست نمی شود . پس قبل از فرمت



ادامه مطلب...
ارسال توسط حامد و دوستش

با سلام این ترفندی که میخوام براتون بگم خیلی جالبه، با این ترفند میتونید زنگ بزنید ولی

شمارتون نیفته و دوستاتونو سر کار بزارید شما موقعی که میخواهید شمارتون تو گوشیه مقابل 

نیفته اول این شماره را  0212731  بگیرید و بعد شماره طرفو.اگه به خونه میخواهید زنگ بزنید باید

کد آن شهر را هم بگیرید.

با این شماره به بعضی از خونه ها و بعضی از خط ها مثل 919 یا 935 یا....میشه زنگ زد و به

بعضی ها هم نمیشه نمی دونم چرا.

من اینو از 0912 به خط های دیگه امتحان کردم اینجوری بوده حالا خودتون هم می تونید امتحان

کنید کامل متوجه بشید چی به چیه.

شماره موبایل یا خونه کامل+0212731

 




ارسال توسط حامد و دوستش

 بسم الله الرحمن الرحیم

۴۰ ترفند ويندوز. رجیستری. اینترنت

 

۱-غير فعال كردن گزارش خطا درWindows XP :
کنترل پنل خود را باز کنيد. سپس واردSystem شويد. بر روي زبانه Advanced کليک کنيد. سپس بر روي error-reporting در زير پنجره کليک کنيد.Disable error reporting را انتخاب کنيد و با فشار بر روی OK صفحات خارج شويد.

۲-غير فعال كردن پخش اتوماتيك CD در :Windowx XP
My Computer را باز و بر روي CD Rom خود كليك كنيد. سپس Properties را انتخاب كرده و بر روي Auto Play كليك نماييد. در Drop Down Box مي توانيد فعال يا غير فعال بودن اين ويژگي را معلوم كنيد.

۳-غير فعال كردن Shared Do*****ent در:Windowx XP
وارد ريجستري شويد. حال به قسمت زير برويد :
HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Explorer/MyComputer
/NameSpace/DelegateFolders حالا {59031 a47-3f7-2 44a7-89c5-5595fe6b30ee} را حذف کنيد.

۴-استفاده از امكانات NTFS در:Windowx XP اگر آشنايي شما با قابليتهاي NTFS به قبل از ورود ويندوز XP باز مي گردد حتماً بعد از نصب ويندوز XP با اين مساله مواجه شده ايد که بطور پيش فرض دسترسي لازم براي استفاده از امکانات NTFS از طريق برگه Security که يکي از چند برگه موجود هنگام مشاهده خصوصيات يک فايل و يا پوشه مي باشد وجود ندارد. چنانچه از فايل سيستم NTFS استفاده مي کنيد ، براي فعال کردن برگه Security مراحل زير را طي کنيد : 1 - با Double-Click کردن بر روي My Computer آن را باز کنيد. 2 - به منوي Tools برويد و Folder Options را انتخاب کنيد. اين گزينه را مي توانيد در كنترل پنل نيز بيابيد. 3 - به برگه view برويد و در پايين ليست گزينه File Sharing Use Simple را از حالت انتخاب خارج کنيد. حالا اگر بر روي يک فايل و يا پوشه Right-Click کنيد و Properties را انتخاب کنيد شاهد ظاهر شدن برگه ي Security خواهيد بود که به شما اين امکان را ميدهد تا دسترسي به فايلها و پوشه ها توسط کاربراني که به صورت Local وارد سيستم مي شوند را محدود کنيد.

۵-غير فعال کردن بالون هاي توضيحي: اين تنظيمات نکات و اطلاعاتي را که ويندوز اغلب براي کاربران در داخل شکل هاي بالوني نوار ابزار نشان مي دهد غير فعال مي کند. رجيستري را باز کرده و مسير زير را در آن پيدا کنيد.
[HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoft
WindowsCurrentVersionExplorerAdvanced] در پنجره ي راست با راست كليك و انتخاب new يك كليد DWORD جديد بسازيد و نام آن را EnableBalloonTips بگذاريد. آن را باز كنيد. اگرمقدار آن را برابر 1 بگذاريد بالون ها نمايش داده مي شوند و اگر صفرقرار دهيد بالون ها نمايش داده نخواهند شد. پس از زدن كليد ok ري استارت كنيد.

روی ادامه مطلب کلیک کنید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:۴۰ ترفند ويندوز, رجیستری , اینترنت و,,,,,
ارسال توسط حامد و دوستش

به کنترل پنل برو، بعد وارد System شو ، روی برگه Advancedکلیک کن. حالا روی Error Reportingدر زیر پنجره کلیک کن . Disable error reporting رو انتخاب کن ( تیک بزن) و با فشردن OK از صفحات خارج شو .

به همین سادگی از دست این عذاب لج آور راحت میشی

باور کن!!!




ارسال توسط حامد و دوستش

آیا شما به طور مشترک از یک کامپیوتر استفاده می کنید و می خواهید پوشه هایتان امنیت بیشتری داشته باشند؟

 

برای ایجاد پسوردی که از پوشه ها محافظت می کند دو روش وجود دارد.

 

روش اول: اگر شما برای نام کاربری خود پسورد دارید می توانید از این پسورد برای محافظت از پوشه های خود استفاده کنید. اما در غیر این صورت روش زیر را دنبال کنید: روی پوشه ای که می خواهید محرمانه بماند راست کلیک کرده و گزینه ی Properties را انتخاب کنید (یا کلید های Alt و دابل کلیک را به طور همزمان فشار دهید.) سپس روی کلید sharing کلید کرده و گزینه «Make this folder private »را تیک دار کنید . و در آخر کلید Apply را بزنید. اگر شما برای نام کاربری خود پس وردی نداشته باشید، کاردی ظاهر می شود که از شما سوال می کند آیا می خواهید پسوردی بسازید ؟ اگر می خواهید پوشه را محرمانه کنید باید حتما" این کار را انجام دهید بنابراین روی گزینه yes کلیک کنید . از این پس برای ورود به دسک تاپ کامپیوتر و استفاده از آن باید از پسوردتان استفاده کنید.

 

پس از کلیک گزینه yes باید پسورد خود را تایپ کنید و سپس آنها را تصدیق کنید. سپس روی دکمه «create pass word » کلیک کنید و در آخر پنجره پسورد را ببندید.

در آخر کلید ok پنجره propertiest را بزنید. اکنون هر کسیکه وارد سیستم شما شود

نمی تواند بدون اطلاع از پسورد شما به آن فایل دسترسی پیدا کنید .

روش دوم: اگر پوشه مورد نظر به صورت zip یا فشرده است شما می توانید یک پسورد منحصر به فرد به آن بدهید.

فقط کافیست روی پوشه زیپ شده دابل کلیک کنید و وقتی پوشه باز شد از منوی بالا گزینه file رفته روی گزنیه «Add a password » کلیک کنید. 

و سپس پسورد خود را در پنجره ظاهر شده تایپ کنید.اکنون شما تنها کسی هستید که به فایل های این پوشه دسترسی دارید. پوشه باز می شود و فایل ها نیز دیده می شوند اما شما تنها کسی هستید که می توانید به فایل ها دسترسی داشته باشید




ارسال توسط حامد و دوستش

 كاربرد دكمه پنجره به جز باز كردن منوی استارت

http://tarfand20.loxblog.com

این كلید خیلی كاربرد داره كه در زیر به چند تا از اون ها اشاره می كنم :
پنجره ویندوز + BREAK نمایش پنجره خصوصیات سیستم
پنجره ویندوز + D نمایش Desktop
پنجره ویندوز + M کوچک کردن همه پنجره ها و نمایش Desktop
پنجره ویندوز + Shift +M باز کردن همه پنجره های کوچک شده
پنجره ویندوز + E باز کردن My Computer
پنجره ویندوز + F جستجو برای فایل یا پوشه
پنجره ویندوز + F1 نمایش پنجره Help
پنجره ویندوز + L سوئیچ کردن کامپیوتر
پنجره ویندوز + R باز کردن پنجره Run
منظور از پنجره ویندوز همان WinKey یا کلید ویندوز می باشد.




ارسال توسط حامد و دوستش

قطعاً زمان هایی پیش خواهد آمد که به دلیل مسافرت یا تعطیلات کاری به ایمیل خود دسترسی نداشته باشید. این تاخیر چندروزه در مطالعه ایمیل ها و ارسال پاسخ می تواند به قیمت رنجیده شدن دوستان یا از دست رفتن فرصت های کاری تمام شود. Vacation Response به عنوان یک پاسخگوی اتوماتیک به تمامی ایمیل های دریافت شده پاسخی مناسب خواهد داد و از ارسال کننده آنها به واسطه عدم دسترسی شما به صندوق پستی تان پوزش خواهد خواست.

www.tarfand20.loxblog.com

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط حامد و دوستش

حتما برای شما نیز پیش آمده است که ناگهان سیستم شما به دلیل نامعلومی Shutdown میشود. و شما هیچگاه متوجه دلیل آن نمیشود. بالا رفتن گرمای CPU ، دلایل نرم افزاری و ... میتواند از دلایل Shutdown شدن ناگهانی ویندوز شما باشد. حال قصد داریم تا ترفندی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن و بهره گیری از رجیستری ویندوز میتوانید دلایل این عمل را بیابید و در پی رفع آن باشید.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

در حال حاضر نرم افزار WinRar را میتوان معروفترین و همچنین قدرتمندترین نرم افزار فشرده سازی فایل دانست. بسیاری از کاربران از این نرم افزار به منظور فشرده سازی فایلها و همچنین باز کردن فایلهای فشرده rar و zip استفاده میکنند. اما از این نرم افزار میتوان استفاده دیگری نیز کرد! در این ترفند قصد داریم به معرفی ترفندی بپردازیم که با بهره گیری از آن میتوان یک فایل یا یک فولدر را در داخل یک عکس مخفی ساخت! به شکلی که پس از مخفی سازی شما تنها یک عکس خواهید داشت و تنها با باز کردن عکس توسط خود نرم افزار WinRar میتوان به فایل دسترسی داشت. از این ترفند میتوان به عنوان یک شیوه بسیار حرفه ای مخفی سازی فایل و فولدر نام برد.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 15 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

اگر فردی با انضباط و صد البته وسواسی باشید حتماً این خصیصه تان به کار کردن شما با کامپیوتر نیز سرایت میکند. به نوعی که حتماً در کامپیوتر نیز بایستی همه چیز مرتب باشد. هر فایلی در فولدر مربوط به خود جای گرفته باشد و مورد اضافی نیز وجود نداشته باشد. این نظم در دنیای کامپیوتر بسیار خوب است و باعث بهینه سازی عملکرد شما نیز میشود. یکی از مواردی که در این زمینه وجود دارد کار با فولدرها در محیط ویندوز است. گاهی ما به علت عجله و یا هر دلیل دیگری فولدرهایی میسازیم و یا فایل های درون آنها را جابجا میکنیم بدون اینکه بعدها به آنها رسیدگی کنیم. به طوریکه گاهی فولدرهای خالی و بی محتوا در بسیاری از قسمت های هارددیسک به چشم میخورد. پاک کردن تک تک این فولدرهای خالی نیز کاری وقتگیر است. در این ترفند قصد داریم به وسیله ابزاری مخصوص، فولدرهای خالی موجود بر روی هارد را اتوماتیک پاک نماییم.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 15 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

گوش دادن به تلفن دیگران با استفاده از رادیو موبایل

شما با گوشی که رادیو دارد میتوانید به مکالمات تلفن خانه و یا محل کار خود بدون اینکه کسی متوجه شما شود گوش دهید . یک مزیت گوشی شما داشتن رادیو fmهست که کار را برای شما راحت میکند .



ادامه مطلب...
ارسال توسط حامد و دوستش

یکی از مشکلاتی که همواره گریبان گیر موبایل داران بوده و هست ، مخفی سازی عکسها ، ویدئو ها و در کل فایلهای خود بنا به هر دلیلی بر روی گوشی بوده است. بدین منظور نیز برنامه های جانبی متعددی عرضه شده است که هر کدام در نوع خود مشکلاتی دارند. اما در صورتی که گوشی شما از نوع سری N نوکیاست (N80،N73،N70و…) ، با استفاده از روشی که هم اکنون برای شما معرفی خواهیم کرد میتوانید به سادگی و بدون نیاز به برنامه خاصی فایلهای خود را از داخل گالری خود محو نمایید به نوعی که فایلها کاملأ موجود باشند اما در داخل گالری گوشی ناپدید شوند.




ادامه مطلب...
ارسال توسط حامد و دوستش

ترفند فرستادن بلوتوث برای چند نفر به طور هم زمان

راه استفاده از این ترفند خیلی ساده و راحته.
فقط کافیه که روی گوشیتون از ۲ یا ۳ فایل مننجر استفاده کنید.
با استفاده از این هر فایل مننجر شما میتونید اهنگ یا هر چیزی رو برا دیگری به راحتی بلوتوث کنید.
برا اینکه بتونید همزمان برای چند نفر بلوتوث بفرستید باید از هر فایل مننجر به یک فرد بلوتوث بفرستید به طور ساده تر:
برای نفر اول از فایل مننجر خود گوشی یک فایل رو برای یکی میفرستید در حین ارسال با نگه داشتن دکمه منو از برنامه خارج میشید و وارد یه فایل مننجر دیگه مثل X-ploreمیشید و یه فایلو برای نفر بعدی بفرستید.
دوباره با نگه داشتن کلید منو از برنامه خارج شده و به یه فایل مننجر دیگه مثل Y-Brows میشید و باز مراحل فرستادن فایل مورد نظرو طی میکنید.




تاریخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

بیشتر افراد با نرم افزار نیمبوز آشنا هستند این نرم افزار چت امکانات گوناگون دارد یکی از امکان ها ارسال پیامک رایگان است

تنها پیامک شما برای همراه اول میاد چون gsmش با نیمبوز یکیه
شما می توانید تا ۱۵ حرف(کاراکتر) با نیمبوز برای دوستتون پیامک (اس ام اس) مجانی بفرستید یا
اینکه مثل نرم افزار های تک زن برای دوستتون تک(تکراری) بزنید که مجبور شه گوشیش را خاموش کنه
اینکار مانند: *۱۵۰*شماره#در ایرانسل می باشد
خب برای ارسال پیامک آن هم به تعداد زیاد باید مراحل زیر را انجام بدهید:
۱-با بومباس مود وارد اینترنت شوید
۲-کد زیر را پس از ویرایش در ادرس روبرو وارد کنیدmenu>tools>xml consol>menu> new

برای ویرایش کافیست بجای۹۸*********x+ شماره را وارد کنید ودر محلی که نوشته شده erfan web_cod

متن خود را وارد کنید.




تاریخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:اس ام اس رایگان,ترفند اس ام اس رایگان,,
ارسال توسط حامد و دوستش

ترفندی که میخوام براتون بگم خیلی خیلی به درد میخوره و خیل سادس. شاید برای شما پیش اومده باشه که تعداد زیادی عکس یا فیلم یا آهنگی رو از دوستتون گرفته باشید.و حوصله ی سیو اونارو نداشته باشید مثلا اگه ۲۰۰ تا عکس رو بخواید سیو کنید خیلی طول میکشه و کلی وقت میگیره.این ترفندو انجام بدید که در وبلاگ ترفند20 به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.


شما تنها کافیه برنامه ی X-ploreرو روی گوشیتون داشته باشید. بعد از دریافت هر تعداد بلوتوث وارد این برنامه بشید و با زدن دکمه ی ۴ به قسمت مسیج وارد میشید و در این قسمت شما هر فایلی که از طریق بلوتوث دریافت کردیدو در اونجا میبینید.
در ادامه با زدن Menu>Mark>mark All>edit>Move>E:

و هر فولدری که دوست داریدرو انتخاب کنید و Selectرو بزنید به همین راحتی.





تاریخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:ترفند موبایل_نوکیاو,,,,
ارسال توسط حامد و دوستش

ترفند ارسال sms چشمک زن این سرویس در یک سری از گوشی های نوکیا وجود داره پس دوستانی که امتحان کردند اسم گوشی شونو بگویند تا بقیه بیشتر در مورد گوشی شون اطلاع داشته باشند.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

ترفند جالب ویندوز7

در میز کار  کامپیوتر(desktop) خود کلید کنترل را نگه داشته و چرخانک موس را بچرخانید. شما با این کار میتوانید  آیکنهای صفحه دسکتاپ خودتون رو بزرگ یا کوچک کنید.(همه ی ورژن ها شو امتحان نکردم) 2)در ویندوز سون هنگامی که چند پنجره باز است، یکی از پنجره ها را گرفته(کلیک کنید و نگه دارید) و روی بقیه بکشید حالا مشاهده میکنید که همه ی پنجره های زیرین Minimize می شوند. (ترفند20.لوکس بلاگ)




تاریخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

tarfand20.loxblog

یکی از مشکلات شایع در سیستم‏های تحت ویندوز، کند بودن سرعت بالا آمدن و راه‏ اندازی آن است. به طوری که پس از روشن کردن سیستم، زمان زیادی صرف ورود به ویندوز و بارگذاری کامل صفحه دسکتاپ می‏شود.
این موضوع در کامپیوترهای قدیمی و سیستم‏هایی که دارای نرم‏افزارهای نصب شده زیادی هستند بیشتر به چشم می‏خورد. بسیاری از کاربران برای حل این مشکل از طریق تنظیمات msconfig به خالی کردن برنامه‏های اجرا شده در Startup میپردازند.
این راه مفید است اما همواره نمی‏تواند کافی باشد.
در صورتی که از ویندوز ویستا یا 7 استفاده می‏کنید و با این مشکل روبرو هستید، بایستی بدانید در این دو ویندوز قابلیتی به نام Windows Boot Performance Diagnostics نفهته است که بسیاری از کاربران از آن بی‏خبرند.
با فعال نمودن این ابزار، ویندوز به طور اتوماتیک موانعی که باعث کاهش سرعت بالا آمدن ویندوز می‏شود را به طور اتوماتیک تشخیص داده و آنها را رفع می‏کند.
در این ترفند قصد داریم به معرفی این قابلیت مفید بپردازیم.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

سلام خدمت همه دوستان. امروز مي خوام يه روشي براتون معرفي كنم كه مي تونيد بدون اينكه نرم افزاري روي موبايل نصب كنيد به راحتي با آي دي ياهو خودتون چت كنيد و همچنين ايميل خودتون را به راحتي باز كنيد بدون اينكه صفحات سنگيني رو باز كنيد. براي اين كار كافيه فقط با موبايل خودتون لينك http://sg.m.yahoo.com را باز كنيد. بعد وارد يه صفحه سبك و متني مي شيد كه مي تونيد هم به راحتي توي ياهو سرچ كنيد هم ايميلتونو چك كنيد و هم وارد ياهو مسنجر خودتون بشيد. همچنين دوستاني كه اينترنتي دارن كه سرعتش خيلي بالا نيست مي تونن اين لينك رو روي كامپيوتر خودشون باز كننو خيلي سريع  و توي يك چشم به هم زدن ايميل خودشونو چك كنن.




تاریخ: جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

  يه ترفند درمورد افزايش سرعت اينترنت رو تا۹۱۲كيلو بايت

براي افزايش سرعت اينترنت به 115 ابتدا روي my computer راست كليك كرده وگزينه properties روانتخاب كنيد حالا از برگه Hardware در قسمت Device Mnager كليدDevice Manager رو بزنيد
حالا درقسمت سمت چپ
Device Manager روي Modems دابل كليك كنين و بر روي مودمي كه با اون Connect ميشين راست كليك كنين و گزينه properties روانتخاب كنين حالا در برگه Advanced ودرقسمت Extra Settings كادر خالي عبارت AT&FX رو تايپ كنين و ok رو بزنيد و سيستم را خاموش كنيد وحالابراي افزايش سرعت تا۹۱۲ بايد  به سروقت شمار گير خود رفته ورويش راست كليك كرده  وروي Properties را بر كليك كرده در صفحه كه باز مي شوداز سرقسمت General بر روي گزينهconfigure كليك كرده ودر صفحه كه با مشود جلويMaximum speed سرعت را از ۱۱۵۰۰به ۹۱۲۶۰۰ تغيير مي دهيمحالا شما هر وقت به سرعت  اينترنت نگاه كنيد ۹۱۲ رامي بينيد




تاریخ: جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

تقريبا همه ي شما از روشهاي اعمال تغييرات در صفحه خوشامد گويي(Welcome) ويندوزXp بوسيله ي برنامه هاي مختلف آگاهي داريد و حتي دوستان محترم در اين زمينه مقالات و راهنمايي هايي قبلا داشته اند كه با جستجويي ساده مي توانيد پيدا كنيد.

اما چطور اين صفحه رو بدون استفاده از برنامه هاي جانبي(Utility) مي شود تغيير داد؟ چند روش وجود داره كه براي درك بهتر بصورت پرسش و پاسخ مطرح مي كنم.
(سعي شده توضيحات بگونه اي باشد كه يك كاربر مبتدي هم براحتي متوجه شود .)



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

یه کامپیوتر با یک اتصال اینترنت (ترجیحاً پُرسرعت). که البته با Dial-up هم جواب می ده.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

با تایپ عبارت “let it snow” در منوی جستجوی گوگل و کلیک بر روی (I’m Feeling Lucky) برف زمستانی که معمولا پس از شب یلدا انتظار آن را داریم، بر روی صفحه مانیتور شما می نشیند(شما می توانید با کلیک کردن و نگه داشتن موس بخار ناشی از برف را از روی مانیتور خود پاک کنید.
 

می توانید با کلیک بر روی لینک (برف در گوگل) این پدیده را امتحان کنید.





تاریخ: جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

همان‌طور که می‌دانید در تمامی محیط‌ها و برنامه‌های ویندوز، برای رفتن به کادر بعدی، گزینه بعدی و یا مورد بعدی، می‌توان از کلید Tab استفاده کرد. همچنین یکی از پر‌استفاده‌ترین کلیدهای کیبورد به ویژه به هنگام چرخ‌زنی در محیط اینترنت، کلید Tab است. با استفاده از این کلید شما می‌توانید با سرعت بیشتری فرم‌های اینترنتی را پر کنید و از کادری به کادر دیگر بروید. اما در صورتی که در هنگام پر کردن یک فرم، کادری را به اشتباه تایپ کنید و کلید Tab را بلافاصله بزنید، ناچاراً برای بازگشت به کادر قبلی از ماوس استفاده خواهید کرد. این مورد شاید برای کاربران آماتور موضوعی ساده باشد اما برای حرفه‌ای‌ها آزار‌دهنده است. در این ترفند قصد داریم به معرفی کلید ترکیبی بپردازیم که عملکردی عکس کلید Tab دارد؛ بدین صورت که با بهره‌گیری از آن به هنگام پر کردن یک فرم اینترنتی در مرورگر یا هر جای دیگر می‌توانید مستقیماً و بدون نیاز به ماوس به کادر قبلی بازگردید.

بدین منظور:
کافی است از کلید ترکیبی Shift+Tab استفاده کنید. (ترفندستان)
قابل ذکر است که با فشار این کلید ترکیبی، علاوه بر انتقال به کادر بالا، متن داخل آن نیز های‌لایت شده و نیاز به Backspace نیز برطرف می‌شود.





تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

در این ترفند قصد داریم به معرفی یک کلید ترکیبی ساده اما کاربردی بپردازیم که بسیاری از کاربران از آن بی‌خبرند. با استفاده از این کلید ترکیبی می‌توانید در هر جایی از محیط ویندوز که باشید مستقیماً و بدون نیاز به ماوس به نرم افزار Yahoo Messenger دسترسی داشته باشید. این کار سرعت شما را در هنگام کار با این برنامه بسیار بالا می‌برد.

بدین منظور:
کافی است کلید Win و Y را همزمان با هم فشار دهید تا پنجره یاهو مسنجر نمایان گردد.
منظور از کلید Win، کلید ویندوز است که مابین دو کلید Ctrl و Alt در سمت چپ کیبورد قرار گرفته است.





تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

شاید شما نیز از کاربرانی باشید که ادعا می‌کنند تمام راز و رمزهای مرورگر فایرفاکس را بلد هستند! در این صورت بایستی گفت هم‌اکنون قصد داریم در این ترفند به معرفی یک کلید ترکیبی بپردازیم که می‌تواند شما را غافلگیر کند! این ترفند می‌تواند گاهی برایتان بسیار کاربرد داشته باشد و سرعت کار شما را با تب‌های فایرفاکس و باز کردن صفحات اینترنتی بالا ببرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

همان‌طور که می‌دانید سرویس ایمیل شرکت «مایکروسافت» در حال حاضر با نام Windows Live Hotmail فعالیت می‌کند. ایمیل‌هایی که در این سرویس ساخته می‌شود می‌توانند از دو پسوند hotmail.com و live.com استفاده کنند (همانند tarfand20@live.com). در گذشته کاربران امکان ساخت ایمیل‌هایی با پسوند msn.com را نیز داشتند، اما در حال حاضر چنین امکانی میسر نیست. این موضوع را می‌توانید در صفحه ثبت‌نام ایمیل شرکت «مایکروسافت» به نشانی https://signup.live.com ملاحظه کنید. در این ترفند قصد داریم نحوه ساخت ایمیل با پسوند msn.com را به شما آموزش دهیم تا ایمیل‌هایی همانند tarfand20@msn.com بسازید.

بدین منظور:
کافی است به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://accountservices.passport.net/reg.srf?id=963


سپس فرم ثبت‌نام را پر کرده و مراحل نهایی ساخت ایمیل با پسوند msn.com را طی کنید.
برای ورود به ایمیل خود می‌توانید از همان آدرس

http://live.com

استفاده کنید.




تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

نهایتاً شایعات به حقیقت پیوست و «گوگل» در تاریخ 7 تیر 1390 به طور رسمی از سرویس جدید خود به نام «گوگل‎‌پلاس» (Google Plus) رونمایی کرد. «گوگل‎‌پلاس» را بایستی بزرگ‌ترین تهدید برای بزرگ‌ترین شبکه‌ی اجتماعی حال حاضر دنیای وب، یعنی «فیس‌بوک» تلقی کرد، چرا که طبق گفته مسئولان شرکت «گوگل»، «گوگل‎‌پلاس» فراتر از یک محل برای به اشتراک‌گذاری عکس‌ها و مطالب خواهد بود. هم‌اکنون قصد داریم به معرفی 13 ترفند و نکته در محیط «گوگل‎‌پلاس» بپردازیم.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

پس از آن‌که شرکت «گوگل» از سرویس جدید خود به نام «گوگل پلاس» رونمایی کرد، نوار سیاه رنگی به بالای تمامی صفحات «گوگل» اضافه شد. درون این نوار، لینک سرویس‌های مختلف «گوگل» و ابزارهای مرتبط با «گوگل پلاس» قرار دارد. اما این نوار سیاه رنگ، به مذاق بسیاری از کاربران خوش نیامده است. از این رو مسئولان شرکت «گوگل» تصمیم گرفتند تا یک نوار جدید با ظاهری زیباتر و امکاناتی بهتر ارائه کنند. این نوار که در بالای تمامی صفحات «گوگل» و محصولات آن نظیر «گوگل پلاس» و «جی‌میل» قرار می‌گیرد ظاهری شفاف داشته و علاوه بر امکانات قبلی دارای یک قسمت جستجو برای جستجوی محتویات وب نیز هست. اما این نوار زیبا، هنوز توسط خود «گوگل» برای عموم کاربران عرضه نشده است. در صورتی که دوست دارید زودتر از دیگر کاربران این نوار را تست و مشاهده کنید، در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه فعال‌سازی نوار جدید «گوگل» بپردازیم.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

شرکت «گوگل» یکی از شرکت‌هایی است که به گنجاندن شوخی‌های مختلف در میان سرویس‌های خود معروف است. در گذشته در «ترفندستان» به معرفی برخی از این شوخی‌ها پرداخته‌ایم. هم اکنون نیز قصد داریم به معرفی چند شوخی جدید دیگر در موتور جستجوی «گوگل» بپردازیم.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش


IP به آدرس عددی گفته می‌شود که به هر یک از دستگاه‌ها و کامپیوترهای متصل به شبکه‌‌های مبتنی بر TCP/IP (همانند اینترنت)، اختصاص داده می‌شود. شاید شما نیز دوست داشته باشید بدانید هم‌اکنون که در حال اتصال به اینترنت هستید IP شما چیست؟ راه‌های مختلفی برای پی‌بردن به پاسخ این سوال وجود دارد، یکی از راه‌های جالب استفاده از موتور جستجوی «گوگل» است. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه انجام این کار بپردازیم.

برای این کار:
کافی است ابتدا به صفحه اصلی موتور جستجوی «گوگل» به نشانی

www.google.com

بروید.
سپس عبارت «IP» یا «My IP» را جستجو نمایید.
در خط ابتدایی نتایج جستجو، آدرس IP شما درج شده است.





تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

شاید برای شما نیز پیش آمده است که Username یا Password خود در سایت‌های مختلف را فراموش کرده‌اید اما به لطف ذخیره بودن آنها در حافظه مرورگر، توانسته‌اید وارد سایت مورد نظر شوید. اما آیا راهی هست تا بتوان نام‌های کاربری و پسوردهای ذخیره شده در مرورگر را مشاهده کرده و آنها را در صورت لزوم حذف کرد؟ در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه انجام این کار در چهار مرورگر فایرفاکس، اپرا، گوگل کروم و اینترنت اکسپلورر بپردازیم.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

یکی از مواردی که از نسخه‌های قدیمی فایرفاکس در آن به چشم می‌خورد، وجود صفحات مخفی است که با عبارت about شروع می‌شوند. در ترفندهایی نظیر «آدرس‏‌های مخفی فایرفاکس با بهره‏‌گیری از پروتکل about» به معرفی هر یک از آن‌ها پرداخته‌ایم. با عرضه نسخه 4 مرورگر فایرفاکس صفحات مخفی دیگری نیز به آن افزوده شده است. یکی از این صفحات مخفی، صفحه‌ای است که کلیه صفحات مخفی با پروتکل about در آن لیست شده است. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه دستیابی به این لیست بپردازیم.

بدین منظور:

کافی است عبارت about:about را در نوار آدرس فایرفاکس 4 وارد کنید.
صفحه‌ای با تیتر About About پدیدار خواهد شد که لیست کلیه صفحات مخفی about در آن به چشم می‌خورد و با کلیک بر روی هر کدام، می‌توان وارد آن شد.




تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

فرض کنید که در حال گشت‌و‌گذار در محیط وب هستید و قصد دارید تا یک عمل ریاضی نظیر جمع یا تفریق را انجام دهید. شاید سریع‌ترین راهی که به ذهن می‌رسد استفاده از ماشین حساب ویندوز باشد. اما باید بدانید که می‌توانید از این نیز سریع‌تر عمل کنید! در این ترفند قصد داریم نحوه استفاده از نوار آدرس مرورگر اینترنت به عنوان یک ماشین حساب را برای شما بازگو کنیم. به طوری که بدون نصب هرگونه افزونه‌ای و در هر مرورگر دلخواهی، می‌توانید عملیات ریاضی را در قسمت نوار آدرس مرورگر انجام دهید و جواب بگیرید.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

گوشی Nokia 1200 را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین اما در عین حال ماندگارترین گوشی‌های ساخت شرکت نوکیا دانست. این گوشی به رغم داشتن امکانات جانبی محدود، هنوز طرفداران خاص خود را دارد که از این گوشی استفاده می‌کنند. طرفدارانی که بیش از هر چیز "مکالمه" برای‌شان اهمیت دارد؛ 1200 توانایی روشن ماندن بیش 390 ساعت و بیش از 7 ساعت مکالمه را داراست. یکی از امکانات این گوشی، امکان قرار دادن رمز عبور بر روی گوشی به هنگام رفتن به حالت قفل است. به این صورت که هنگامی که گوشی Lock می‌شود و یا هنگام روشن نمودن گوشی، بایستی پسوردی 5 رقمی را وارد نمود تا بتوان از از گوشی استفاده کرد. اما این قفل را می‌توان با استفاده از ترفندی که هم اکنون قصد داریم برای شما بازگو کنیم دور زد تا بدون وارد کردن رمز عبور از گوشی استفاده نمود.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

همانطور که می‌دانید در گوشی‌های تلفن همراه قابلیتی به نام Divert یا انتقال مکالمه وجود دارد. بدین صورت که هنگامی که خط خود را بر روی شماره‌ای دایورت می‌کنید، از این پس هر تماسی با شما گرفته شود به طور اتوماتیک به شماره مورد نظر تعیین شده منتقل می‌گردد. در نتیجه هیچ کس نمیتواند به طور مستقیم با خط شما تماس بگیرد و گوشی شما هیچ‌گاه زنگ نخواهد خورد. بسیاری افراد از این کار جهت این‌که به هیچ تلفنی پاسخ ندهند و به اصطلاح اطرافیان را بپیچانند استفاده می‌کنند. اما از آنجا که دست بالای دست بسیار است قصد داریم ترفندی جالب را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن می‌توانید به طور مستقیم با خطی که دایورت شده است تماس بگیرید! قطعاً فردی که خط خود را دایورت کرده است شگفت‌زده می‌شود که چطور شما توانسته‌اید با او تماس بگیرید، بدون اینکه تماس‌تان دایورت شود! این ترفند بر روی کلیه گوشی‌هایی که قابلیت دایورت را دارا هستند قابل انجام است.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

در صورتی که قصد خرید تلفن همراه را داشته باشید، قطعاً دوست دارید پیش از خرید گوشی اندکی با آن کار کنید تا مقداری بیشتر با آن آشنا شوید. به عنوان مثال منوهای آن را بررسی کنید یا تنظیمات داخلی آن را مشاهده کنید. برای این کار نیز ناچارید به یک موبایل فروشی مراجعه کنید و در صورتی که امکان داشته باشد بتوانید گوشی را نهایتاً چند دقیقه‌ای به دست بگیرید و با آن کار کنید. اما هم‌اکنون قصد داریم به معرفی ترفندی کاربری بپردازیم که با استفاده از آن می‌توانید از طریق اینترنت و صورت مجازی با گوشی‌های مختلف تلفن همراه کار کنید. به طوری که در صفحه مانیتور خود ظاهر شبیه‌سازی شده گوشی را مشاهده کنید و با کلیک بر روی دکمه های گوشی، به صورتی مجازی و شبیه‌سازی شده با آن کار کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

فرض کنید شماره تلفن یک فرد را در اختیار دارید و دوست دارید بدانید گوشی وی ساخت کدام کارخانه است و مدل دقیق گوشی او چیست. شاید در نگاه اول چنین چیزی ممکن نباشد، اما در صورتی که شماره مورد نظر شما «همراه اول» باشد به سادگی چنین کاری امکان پذیر است. تنها لازمه این کار نیز دسترسی به اینترنت است. در این ترفند قصد داریم به معرفی پیدا کردن نوع گوشی افراد مختلف از روی شماره تلفن همراه آنها بپردازیم.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های گوشی‌های تلفن همراه، بازی Bounce یا همان توپ جهنده است. شما در این بازی بایستی یک توپ قرمز رنگ را تا انتهای هر مرحله کنترل کرده و آن‌ را از حلقه‌های مشخص شده عبور دهید. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه تقلب در این بازی و رفتن به مرحله بعدی بدون تمام کردن مرحله قبل بپردازیم..

برای این کار:
کافی است در حین انجام بازی و در هر مرحله، کد 787895 را از روی اعداد روی گوشی فشار دهید. خواهید دید که مرحله بلافاصله تمام شده و 10000 امتیاز هم دریافت خواهید کرد.
با وارد کردن کد 787898 نیز می‌توانید شکست‌ ناپذیر شوید  و توپ را از روی تله‌ها نیز عبور دهید.
همچنین کد #78789 نیز باعث شناور شدن توپ شده و در نهایت کد 787891 شما را به مرحله قبل بازمی‌گرداند.
این کدها بر روی تمام نسخه‌های بازی Bounce در سیستم عامل‌های جاوا و سیمبین عمل خواهند کرد.




تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

کمتر کاربری است که برای جستجوی خود در دنیای اینترنت از گوگل استفاده نکند. اما همین گوگل که همیشه بهترین نتایج جستجو را برای شما به ارمغان می آورد، برای جستجوی بهتر ترفندهای خاصی را در خود نهفته است. با استفاده از این ترفندها که تا قسمتی شما را به وجد خواهند آورد میتوانید بهترین نتیجه جستجو را در گوگل مشاهد کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

همواره یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران، گرفتن پشتیبان یا به اصطلاح Backup از به‌روزرسانی‌ها یا آپدیت‌های آنتی ویروس مورد استفاده بوده است. برای این کار نیز ترفندها و نرم افزارهای جانبی مختلفی ارائه شده است. اما در صورتی که از آنتی ویروس محبوب Nod32 استفاده می‌کنید قصد داریم به معرفی نحوه ساخت یک میانبر برای پشتیبان‌گیری سریع از آپدیت‌های این آنتی ویروس بپردازیم. قطعاً ساده تر و سریع تر از این روش نمیتوانید از آپدیت‌های آنتی ویروس Nod32 پشتیبان تهیه کنید تا در مواقع لزوم، آنتی ویروس خود را با استفاده از این آپدیت‌ها به صورت آفلاین، آپدیت نمایید.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که سیستم‌تان رفتار عجیبی را در پیش گرفته است که حس می‌کنید این مشکل ناشی از ویروس باشد. اما با وجود نصب آنتی ویروس به روز، آنتی ویروس واکنشی نشان نمی دهد. و یا اینکه ویروس باعث غیرفعال شدن آنتی ویروس شده است و یا اجازه نصب برنامه‌های امنیتی را نمی‌دهد. در این مواقع چاره‌ای نیست و باید خود آستین بالا زده و ویروس را نابود کنیم. در این ترفند قصد داریم به معرفی کار با یک ابزار جانبی بپردازیم که از طریق آن می‌توانید به هر آن چیزی که بر روی ویندوز شما در حال فعالیت است پی ببرید و در نتیجه رد ویروس را بگیرید.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

حتماً شما نیز با Firewall یا دیوار آتشین موجود در ویندوز XP و ویستا آشنایی دارید. وظیفه اصلی این Firewall در درجه اول تأمین امنیت سیستم شما در برابر حملات خارجی به ویندوز است. اما این قابلیت همواره تأثیر مثبت ندارد و گاهی لازم میشود که آن را غیرفعال نماییم. جهت فعال سازی و غیرفعال سازی دیوار آتشین در ویندوز بایستی ابتدا به Control Panel و سپس Windows Firewall رفته و آن را فعال کنیم که این راه تا حدودی طولانی است. هم اکنون قصد داریم روشی میانبر از طریق ساخت Shortcut در ویندوز جهت فعال و غیرفعال نمودن Firewall برای شما بازگو کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید تنها با یک دوبار کلیک بر روی آیکون مربوطه بر روی دسکتاپ دیوار آتشین را فعال نمایید و یا بلعکس.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

آنتی ویروس NOD32 را می‌توان یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین آنتی ویروس‌های مورد استفاده کاربران دانست. این آنتی ویروس در عین سهولت استفاده دارای امکانات و توانایی‌های زیادی است. یکی از امکاناتی که NOD32 در اختیار کاربر قرار می‌دهد امکان تنظیم یک پسورد بر روی آن است. به طوری که جهت استفاده از آنتی ویروس و تغییر تنظیمات آن حتماً بایستی رمز عبور از پیش تعیین شده را وارد کرد. اما ممکن است به هر دلیلی این رمز عبور را فراموش یا گم کرده باشید. در این حالت حتی امکان پاک کردن آنتی ویروس نیز وجود ندارد. در این ترفند قصد داریم نحوه پاک کردن رمز عبور تنظیم شده بر روی آنتی ویروس NOD32 را برای شما بازگو نماییم.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

ممکن است شما از کاربرانی باشید که عادت دارند در نیمه شب به اینترنت وصل شوند. در این صورتی صدای اتصال مودم Dialup در این زمان نسبتا آزار دهنده است و ممکن است برای دیگر افراد خانواده مشکل ایجاد کند. برای یادگیری چگونگی از کار انداختن صدای مودم به هنگام شماره گیری و اتصال از دو روش متفاوت با ما همراه شوید.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

ایرانسل، با سرویس های متنوع، کاربردهای جدیدی برای تلفن همراه به جامعه ایرانی معرفی می نماید. به این ترتیب، تلفن همراه دیگر تنها یک وسیله مکالمه یا ارسال پیام کوتاه نیست؛ بلکه مفهوم شبکه تلفن همراه در زمینه های تازه ای چون اطلاعات، فن آوری و ارتباطات بازرگانی مطرح شده است. به این ترتیب، تلفن همراه به یکی از ساده ترین و در دسترس ترین راههای اطلاع رسانی و سرگرمی و تجارت تبدیل می شود. “پورتال چند رسانه ای ایرانسل” با نام تجاری “ویترین“، اولین شبکه عرضه محصولات الکترونیکی روی تلفن همراه در ایران است که در آن، عرضه کنندگانِ محصولات الکترونیکی (Content Providers)، طیف بسیار گسترده ای از محصولات خود را جهت عرضه به مشترکین ایرانسل ارائه می نمایند که البته شاید قبلاً با طرح ویترین ایرانسل آشنایی پیدا کرده باشید و یا شما نیز از طرح رایگان آن استفاده کرده باشید .



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

ارسال اس ام اس رایگان با سیم کارتهای ایرانسل:

انجام اين كار بسيار راحت هست و تنها بايد به دستورات زير عمل كنيد .

1 - ابتدا وارد تنظيمات (( setting )) گوشي خود در بخش SMS ها شويد .

2 - سپس به قسمت message center خود برويد و يك سرويس جديد با نام Learncity ايجاد كنيد و در قسمت وارد كردن اعدداد از كدد زير استفاده كنيد :

برای دیدن کد به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش
از هزينه تماس های خود مطلع شويد! (ویژه مشترکین اعتباری)

ایرانسل با راه اندازی سرویس جدیدی به نام "اطلاع از هزینه تماس" شما را قادر ساخته است تا از میزان دقیق هزینه آخرین مکالمه از طریق ارسال یک پیام که از ایرانسل به شماره سیم کارت شما و پس از هربار برقراری تماس از سوی شما ارسال می شود، مطلع شوید و رقم باقیمانده از اعتبارتان را نیز مشاهده کنید.
تا پیش از این شما برای اطلاع از میزان اعتبار موجود در سیم کارت خود می بایست از دو روش ارسال کد دستوری و یا تلفن گویا استفاده می کردید، اما از این پس ایرانسل خود میزان هزینه آخرین تماس و باقیمانده حساب را برای تان ارسال می کند!


ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

چگونه آی پی یک فرد رو وقتی داره با شما چت می کنه بدست آوریم؟


به قسمت Command برید سپس در اونجا فرمان Netstat -n رو بزنید در این قسمت هر آی پی که به کامپیوتر شما وصل هست رو نمایش می دهد. شما برای اینکه ببینید چه آی پی هایی بهتون وصل هست قسمت Foreign Address رو ببینید.
وقتی به اینترنت وصل شدید و داشتید با کسی چت می کردید در قسمت Foreign Address می تونید آدرس آی پی که بهتون وصل هست همراه با اون پورتی که بهتون وصل هست رو نمایش می ده و در قسمت State هم نشون می ده این ارتباط برقرار هست یا نه.




تاریخ: سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

کامل ترین مرجع خطاهای مودم

وقتی کاربران میخواهند به اینترنت کانکت شوند گاهی اوقات با خطاهایی مواجه می شوند که این خطاها از وصل شدن انها به اینترنت جلوگیری می کنند شماره ی همه خطاها ی مودم را در اینجا قرار داده ایم تا دوستان در صورت مشکل با این خطا ها آن را حل کنند.(ترفند20.لوکس بلاگ)


600 . اگر سيستم در حال شماره گيري باشد و دوباره شماره گيري نماييد اين خطا نمايش داده مي شود .

601 . راه انداز
Port بي اعتبار مي باشد .

602 .
Port هم اكنون باز مي باشد براي بسته شدن آن بايد كامپيوتر را مجددا راه اندازي نمود.

603 . بافر شماره گيري بيش از حد كوچك است .

604 . اطلاعات نادرستي مشخص شده است .

605 . نمي تواند اطلاعات
Port را تعيين كند .

بقیه در ادامه ی مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 93
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 128
بازدید ماه : 127
بازدید کل : 34244
تعداد مطالب : 364
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1